Візуальна реклама

ВІЗУАЛЬНА РЕКЛАМА

До зовнішньої реклами відносяться рекламні щити, вивіски, автобусні зупинки, інтер’єри та екстер’єри громадських та комерційних транспортних засобів.

Зовнішня реклама добре працює для просування Вашого продукту в конкретних географічних районах. Рекламні щити та конструкції, автобусні зупинки і реклама на транспорті – це все дуже ефективно розвиває бізнес, а  починається все з вивіски.

Ваша  вивіска, це перше, що бачить  Ваш потенційний клієнт. Вивіска повинна бути досить яскравою і помітною, щоб привернути увагу і досить інформативною, щоб потенційні клієнти дізналися, що знаходиться під нею. Не забувайте, також, що в історичних районах у старих містах діють особливі вимоги до вивісок.

 

Проїжджаючи по вулицях будь-якого міста Ви, мабуть, часто звертали увагу, які вивіски кидаються у очі, а які ні. Подумайте про асоціації, які викликає та чи інша вивіска. Пам’ятайте, що у Вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження, тому не нехтуйте цим  важливим маркетинговим інструментом і в першу чергу спрямуйте свої зусилля саме на виготовлення якісної та грамотної вивіски.

 

Окремої уваги заслуговують рекламні щити – «біллборди». Вони є найбільш ефективними, якщо знаходяться недалеко від місця, яке рекламують. Також рекламні щити дуже ефективні для охоплення цільової аудиторії по географічному принципу. Їх висока вартість обумовлена тим, що вони зазвичай використовуються для охоплення дуже великої групи людей, наприклад у політичних кампаніях. «Біллборди», ймовірно, будуть занадто дорогі для більшості малих фірм, у цьому випадку буде доцільнішим використання не менш ефективних рекламних носіїв –  так званих «сітілайтів». Найдешевші з рекламних конструкцій – це виносні штендери, в народі їх називають «спотикачі». Штендери інформативно доповнюють вивіски на фасадах і їх, як правило, розміщують при вході в заклад.

 

Реклама на транспорті є прекрасним засобом просування бренду та послуг, цей вид реклами чудово привертає увагу споживачів. По суті, рекламодавці, що використовують ці рекламні носії, охоплюють величезну аудиторію. Зупиняючись  на червоне світло світлофора, або потрапляючи в повільний рух транспорту, цей вид реклами робить свою справу «на відмінно»! За добу, лише один транспортний засіб, охоплює аудиторію в кількості від 5000 до 10000 осіб.

 

Звертаючись до нас, Ви отримаєте кваліфіковану консультацію, щодо ефективного використання та всіх аспектів зовнішньої реклами.

Оренда рекламних площинн

Адресна програма в форматі EXEL